Strachy polne

Sobota, 11 lipca 2009 • dodano: 12.07.2009 | Komentarze 2

Trasa: Kobiernice - Kozy- Bielsko - Mazańcowice - Rudzica - Chybie - Strumień - Goczałkowice - Zabrzeg - Czechowice Dziedzice- Bielsko - Hecznarowice - Kozy - Kobiernice.

Wybraliśmy się do Rudzicy zobaczyć Galerię Stracha Polnego. Droga wiodła samymi podjazdami a Eli panowie serwisanci całkowicie rozregulowali przednią przerzutkę więc było trochę śmiesznie bo gdy chciała dać 3 to spadał łańcuch a jedynka nie wchodziła.

Podjazd do Mazańcowic © Kajman

Troszkę pokręciłem śrubkami na chybił trafił i odrobinę pomogło ale nie do końca. Z lekkim wkurzeniem udało się dotrzeć do Rudzicy

Galeria Stracha Polnego © Kajman

Galeria jest bardzo ciekawa, strachy są na zewnątrz a w środku malarstwo o tej samej tematyce

Mimo kłopotów z rowerem Ela wymyśliła powrót przez Goczałkowice bo niby będzie bardziej płasko:)

Jezioro Goczałkowickie © Kajman

W Goczałkowicach wybraliśmy trasę terenem na zaporę.

Goczałkowice Zdrój © Kajman

Ilość komarów i ich zmasowane ataki uświadomiły mi, że wybór Austrii a nie Mazur na spędzenie wakacji jest dobrym wyborem

Wisła wypływająca z Goczałkowic © Kajman

W końcu dojechaliśmy na zaporę. Nie wiem czemu ale bardzo lubię to miejsce:)

Zapora w Zabrzegu a jezioro w Goczałkowicach ot ciekawostka © Kajman

Jeszcze zdjęcie samego jeziora i znów mokradła a dalej asfaltem do domu

Jezioro Goczałkowickie © Kajman
Kategoria No to setka

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa tepez