Standardowo z wypadem nad Sołę i po obiedzie z Elą

Wtorek, 8 września 2009 • dodano: 08.09.2009 | Komentarze 6

Pojechałem sobie standardowo żeby poszukać jesieni która pojawiła się w Krakowie a Robin tak pięknie ją przedstawił na swoim blogu. Niestety nie udało mi się jej znaleźć:) Pewnie skubanej w Krakowie się spodobało i tam została:)

Chaszcze całkiem jak w lecie © Kajman

Soła w Kobiernicach, nie ma wody całkiem jak w lecie © Kajman

Ale za to ładnie wygląda z Żarem w tle © Kajman

Po obiedzie jeszcze pojechaliśmy z Elą szukać nowych okularów na rower.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iniej

vanhelsing
| 20:59 środa, 9 września 2009 | linkuj Podjazd pod Żar jest fajny, podjeżdżałem tam w marcu gdy jeszcze śnieg na górze leżał ;)
robd | 20:43 wtorek, 8 września 2009 | linkuj Pogoda, jak widzę, też letnia. Z tą jesienią to chyba bujda jakaś ;-)
Kajman
| 19:54 wtorek, 8 września 2009 | linkuj Super!!! Czekamy:)
JPbike
| 19:12 wtorek, 8 września 2009 | linkuj Jak znajdą się dla mnie chociaż 3 wolne dzionki to wpadnę :)
Kajman
| 17:13 wtorek, 8 września 2009 | linkuj Góra Żar ma 761 npm. Od naszego domu na szczyt jest 14 km a nasz dom jest na poziomie 305 npm. Serpentyna ma około 4 km i przewyższenie około 420 m. Jacku, wskoczysz tam bez problemu:)
JPbike
| 16:10 wtorek, 8 września 2009 | linkuj Ile metrów ma Żar ?
Jestem chętny na podjazd ... :)