• Sprzęt Cayman

Wielka Puszcza

Wtorek, 2 lutego 2010 • dodano: 02.02.2010 | Komentarze 14

Żeby tytuł nikogo nie zmylił trzeba powiedzieć, że Wielka Puszcza to najwyżej położona dzielnica Porąbki. Tak, tak, na wsi są dzielnice zwane potocznie przysiółkami. W Kobiernicach takich dzielnic mamy tyle co w Katowicach. Może są odrobinkę mniejsze, ale ładnie się nazywają:)
Do Wielkiej Puszczy wybierałem się już od jakiegoś czasu i w końcu się udało:)

Pierwszy przystanek, Dom Wczasów Dziecięcych w Porąbce © Kajman

Plac zabaw czeka na wiosnę. © Kajman

Przez Wielką Puszczę przepływa potok o tej samej nazwie. Niby mały, ale już parę razy nieźle narozrabiał. Ostatnio jak się wkurzył, to rozwalił drogę dojazdową odcinając ludzi od świata. Wtedy żeby dowieźć dzieci do szkoły, to gimbus zamiast 8 km w jedną stronę, robił 30 przedzierając się przez góry:(

Potok Wielka Puszcza © Kajman

W końcu dzisiaj pojawiło się po raz pierwszy od dłuższego czasu słońce. Pnąc się pod górę można było cieszyć się grą świateł i widokami:)

Tu jeszcze jest odśnieżone © Kajman

Widoczek © Kajman

Przed końcem drogi wyminąłem narciarza biegowego. Chwila postoju, napawanie się widokami i pan dojeżdża do mnie. Grzecznie mówię dzień dobry, a gość na to, "Rany, ale ma pan kondycję":)
Myślę sobie, "rany, przecież nawet się nie spociłem"
Później fantastyczny zjazd do centrum Porąbki i do domu.

Trzeba wracać © Kajman

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa epodc

Kajman
| 22:47 środa, 3 lutego 2010 | linkuj Alistar:- Potoczek załatwił sprawę już kilka razy, nawet w ogólnopolskiej telewizji pokazywali jak narozrabiał:( Ostatnio Unia płaciła za naprawy.
Tam po prostu z obu stron są góry i jak mocno leje to woda przybiera w oczach, wtedy trzeba zwiewać i modlić się zeby zdążyć.
alistar
| 22:36 środa, 3 lutego 2010 | linkuj Wow! Nie tylko awatar - blog też odmieniony :D

Naprawdę to maleństwo, ten mikropotoczek potrafi coś takiego?
Jurek57
| 14:47 środa, 3 lutego 2010 | linkuj Pozazdrościć tych wzniesień i pogody.A mówią że Bóg jest sprawiedliwy...?
pozdrawiam
kundello21
| 10:45 środa, 3 lutego 2010 | linkuj Ja się tam chyba przeprowadzę:D suuperrr
Kajman
| 22:22 wtorek, 2 lutego 2010 | linkuj Bikergonia:- Słońce pojawiło się dzisiaj po raz pierwszy od niepamiętnych czasów. Nie zmienia to faktu, że da się jeździć:)

k4r3l:- Do tego miejsca, które Cię interesuje droga zrobiona jest super:)

Marusia JPbike:- Wielka paszcza jest dziełem Eli, a mnie bardzo się podoba. Trzeba przyznać, że dziewczyna jest genialna:)

Krzara:- Z tego co wiem fryzjerka przychodzi jutro:)
JPbike
| 22:00 wtorek, 2 lutego 2010 | linkuj A ja się męczę ... walczę z tym niebieskim paskiem na moim blogu, by w końcu go usunąć i wstawić tam foto panoramkę ... ciężko mi idzie ...
krzara
| 20:45 wtorek, 2 lutego 2010 | linkuj Kajman, Ty sobie jeździsz, fotografujesz, kombinujesz z rowerami i aparatami a nie wiem czy zauważyłeś, że Ela niradhara zmieniła fryzurę. W pierwszej chwili pomyślałem - o nowa znajoma!
marusia
| 19:36 wtorek, 2 lutego 2010 | linkuj A mnie jednak zmylił ten tytuł ,bo za pierwszym razem przeczytałem go jako "Wielka paszcza" ,ale to pewnie przez ten nowy top :P
k4r3l
| 18:12 wtorek, 2 lutego 2010 | linkuj chciałem zapytać czy zrobili coś więcej nowego asfaltu, ale widzę, że droga pod śniegiem:) jezeli tylko jest nowa nawierzchnia, to ciepłe dni się będzie tam świetnie śmigało (to taki mój skrót jak jadę w stronę Zarzecza - 7km zjazd do Porąbki)
bikergonia
| 15:00 wtorek, 2 lutego 2010 | linkuj ależ piękna pogoda u Was :)
u nas chmurzaście i lekko sypie
Kajman
| 14:33 wtorek, 2 lutego 2010 | linkuj Robin:- Cayman przeze mnie będzie używany tylko w zimie. Teraz nie ma szaleństw:) Jutro prawdopodobnie pojawi się Accent. Ma ramę 23 cale i sztyca będzie odpowiednia:)
Caymana będzie masakrował Marcin, a on jest okapinkę niższy, ale rozważę Twoją sugestię:)
Oczywiście co do nóżki nie ma mowy:)
robin
| 14:22 wtorek, 2 lutego 2010 | linkuj Ma się jeszcze sprawne oczy jak na mój wiek. Tam gdzie bezpieczeństwo to nóżkę wywal i kup sztycę 400 mm. :)
Kajman
| 13:24 wtorek, 2 lutego 2010 | linkuj Robin:- Sztyca jest wysunięta 1,5 cm po za granicę bezpieczeństwa:(
Jakoś się trzyma. Gdybym ją wymienił na dłuższą, to wzrósłby ciężar Caymana, a jak wiesz, to już nawet kapselki z wentyli odkręciłem:)
Wiem, wiem, nóżki nie odkręcę:)
robin
| 13:11 wtorek, 2 lutego 2010 | linkuj Masz bardzo wysoko wysuniętą sztycę, czy na pewno jest bezpiecznie wysunięta? Pozdrawiam (troskliwy robin)