• Sprzęt Accent El Ninio

Drugi test Accenta

Piątek, 5 lutego 2010 • dodano: 05.02.2010 | Komentarze 9

Żeby można było coś powiedzieć o rowerze należy na nim przejechać, bez emocji, jakąś znaną trasą. Dlatego wybrałem trasę standardową. Pamiętam każdy fragment tej trasy i łatwo można przeprowadzić porównanie.
Jechałem co prawda bez licznika, ale dystans jest mi doskonale znany, a czas mierzyłem stoperem:)

Pierwszy postój © Kajman

Potwierdziły się pierwsze wrażenia z wczoraj. Jazda jest fantastyczna, przyśpieszenie i łatwość pokonywania podjazdów zadziwiające. Rewelacyjna jest też precyzja przerzutek co mnie szczególnie cieszy:)

Wały przeciwpowodziowe nad Sołą © Kajman

Zaskoczyło mnie to, że specjalnie się nie wysilałem i uzyskałem średnią taką jak w lecie:)
Rower jest bardzo szybki. Trzeba powiedzieć w tym miejscu, że parę ładnych kilometrów jechałem po lodzie i mimo tego taki czas:)

Park w Kętach © Kajman

Przeczytałem uważnie wszystkie komentarze do wczorajszego wpisu. Bardzo za nie dziękuję. Dziękuję również za ocenę Accenta i miłe komentarze także tam:)

Zastanowił mnie komentarz Bendusa o konieczności zamiany miejscami klamek z manetkami. Tak, ma absolutną rację, trzeba to zrobić:)
Bardzo miłym zaskoczeniem były rogi PRO. Komfort jazdy cudowny. Podparcie nadgarstków, pewny chwyt i brak ślizgania dłoni. Warto w nie zainwestować:)

Polecam:)) © Kajman

Po powrocie do domu, mycie, suszenie i smarowanie roweru.
Teraz byle do wiosny, a ja wracam na Caymana. Szkoda Accenta męczyć zimą:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa hmree

Kajman
| 09:10 sobota, 6 lutego 2010 | linkuj Krzara:- Dzięki:) Myślę, że warto jeden rower przeznaczyć do użytku zimowego. Nie trzeba wtedy tak bardzo się nim przejmować:)
krzara
| 21:15 piątek, 5 lutego 2010 | linkuj Gratuluję nowej maszyny. Podziwiam ileż serca w nią włożyłeś.
Mnie dopiero zaczyna świtać w głowie, że mieć letni i zimowy rower to jest to.
Kajman
| 18:58 piątek, 5 lutego 2010 | linkuj Rower został umyty karcherem, wytarty, przedmuchany kompresorem żeby wydmuchać resztki wody. Następnie został umyty łańcuch i napęd benzyną ekstrakcyjną. W końcu, przesmarowany został łańcuch z napędem a na koniec na amortyzator naniosłem specjalny spray konserwujący. W takim stanie został zaparkowany w garażu i czeka na wiosnę:)
JPbike
| 17:39 piątek, 5 lutego 2010 | linkuj Dobrze, że tylko raz się wybrałeś w zimowych warunkach takim wspaniałym góralem.
Średnia ... zbliżasz się do mnie :)
Tak, jak przedmówcy i ja napiszę - szkoda osprzętu ...
robin
| 15:15 piątek, 5 lutego 2010 | linkuj Jak wykonałeś test to teraz przesmaruj go i byle do wiosny, szkoda rowerka! Pozdrawiam
miciu22
| 14:32 piątek, 5 lutego 2010 | linkuj Szkoda takiego sprzętu na to co mamy aktualnie za oknem- trzeba czekać do wiosny :)
Kajman
| 13:31 piątek, 5 lutego 2010 | linkuj Jurek57:- Masz całkowitą rację, teraz nie mogę się doczekać wiosny:)
Jurek57
| 13:29 piątek, 5 lutego 2010 | linkuj Nowy rower nowe szczęście,dziwne uczucie,prawda ?
Jak to mówią diabeł tkwi w ... .Zwróciłem uwagę na rogi,podobają mi się.I chyba też takie sobie kupię.