Podhalański Szlak Architektury Drewnianej

Niedziela, 7 sierpnia 2011 • dodano: 10.08.2011 | Komentarze 15

W niedzielę należy unikać ruchliwych szlaków turystycznych w Tatrach. Postanowiliśmy z Elą zwiedzić obiekty na Szlaku Architektury Drewnianej będące w pobliżu campingu.
Wybieramy się do Bukowiny Tatrzańskiej, Białki Tatrzańskiej i Łopusznej. Przy okazji chcemy zobaczyć przełom rzeki Białki.

Bukowina Tatrzańska, kościół © Kajman

Z drugiej strony © Kajman

Wnętrze © Kajman

Białka Tatrzańska, kościół na Szlaku Architektury Drewnianej © Kajman

Niestety był zamknięty © Kajman

Z drugiej strony © Kajman

Dojeżdżamy do przełomu rzeki Białki, tu robimy sobie piknik © Kajman

Piknik pod wiszącą ścianą © Kajman

Cały przełom to kilka skałek po obu stronach rzeki © Kajman

Wiele osób wybrało się nad rzekę © Kajman

Wnętrze kościoła jest wyjątkowo piękne © Kajman

Wszędzie widać dbałość o szczegóły © Kajman

Drugim obiektem jest dworek Tetmajerów w Łopusznaj © Kajman

Chcemy zostawić rowery przy recepcji i spokojnie zwiedzić. Niestety na to nam nie pozwolono. Zwiedzamy prowadząc rowery © Kajman

Salonik w dworku © Kajman

Zwiedzamy rynek w Szaflarach © Kajman

Podobno zabytkowy © Kajman

W Szflarach jest bardzo ciekawy krzyż © Kajman

Napis głosi, że ziemi na której stoi krzyż nie wolno sprzedać ani wydzierżawić © Kajman

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zikie

srk23
| 18:58 sobota, 13 sierpnia 2011 | linkuj Bo ja to taki nieśmiały jestem z natury :).
DaDasik
| 11:07 piątek, 12 sierpnia 2011 | linkuj Wspaniale :)
Ale i tak największy drewniany kościół w Polsce mamy u nas, koło Mielca :]
Kajman
| 20:01 czwartek, 11 sierpnia 2011 | linkuj Srk23:- Ano jakoś tam dzisiaj zaczłapałem, ciekawe czemu nie miałeś śmiałości podejść?
srk23
| 18:52 czwartek, 11 sierpnia 2011 | linkuj Kajman, przypadkiem nie byłeś dzisiaj na Czarnym Stawie Gąsienicowym, bo wydaje mi się że widziałem Twoją osobę ale nie miałem śmiałości podejść :)
uluru
| 09:11 czwartek, 11 sierpnia 2011 | linkuj Cudne miejsca, najlepiej się takie zwiedza, kiedy jest nie za dużo turystów :) panorama przecudna, no i pogoda dopisała :)
pozdrawiam
shem
| 23:10 środa, 10 sierpnia 2011 | linkuj Jedni w takiej chacie robią muzeum, a inni w takich samych mieszkają.
robd
| 20:56 środa, 10 sierpnia 2011 | linkuj Świetne fotki z pięknych miejsc....
Nefre
| 20:20 środa, 10 sierpnia 2011 | linkuj Super wycieczka jak zwykle, bardzo mi się podoba skansen- tak ludowo:)))))
wojtas71
| 17:42 środa, 10 sierpnia 2011 | linkuj Kościólki bajkowe, jeżeli można tak nazwać, po prostu cudne wnętrza :) Jedni nie wpuszczają z rowerami, drudzy wręcz "zapraszają" razem ze swoimi pojazdami :P Cóż za zróżnicowanie :))
Wisząca ściana, a na niej wiszący wspinacze :D
Pozdrowerek :)
surf-removed
| 14:40 środa, 10 sierpnia 2011 | linkuj taka wycieczka to jak "królewski etap" na Tour de France :)
funio
| 10:32 środa, 10 sierpnia 2011 | linkuj ...odpaliłem piłę łańcuchową!:))
| 10:30 środa, 10 sierpnia 2011 | linkuj Mój teść miał taką stodołę...
fotoaparatka
| 09:03 środa, 10 sierpnia 2011 | linkuj piękne kościółki i równie piękne wnętrza !
rowerzystka
| 08:47 środa, 10 sierpnia 2011 | linkuj Przepiękne wnętrza kryją te drewniane kościoły. Ciekawa wycieczka :)