Pięć krain

Niedziela, 14 sierpnia 2011 • dodano: 18.08.2011 | Komentarze 29

To ostatni dzień naszego pobytu w Poroninie, jutro rano wracamy do domu. Postanowiliśmy z Elą przejechać jakąś dłuższą trasę. Wybór padł na wycieczkę prowadzącą przez Tatry Wysokie, Tatry Bielskie, Spisz, Pieniny i Podhale, czyli przejedziemy przez pięć krain geograficznych. Przy okazji zobaczymy też coś na Szlaku Architektury Drewnianej.

Na takie widoki czekaliśmy © Kajman

Jest to taka wycieczka, którą trudno opowiedzieć słowami. To można tylko pokazać na zdjęciach. Dlatego wpis będzie miał formę komiksową:)

Jedziemy przez Małe Ciche w kierunku Łysej Polany © Kajman

Dwa kilometry przed skrzyżowaniem do Łysej Polany zaczyna się korek. Policja zawraca ludzi chcących jechać do Morskiego Oka © Kajman

W tym dniu Morskie Oko odwiedziło 13 tysięcy ludzi © Kajman

Część kierowców wstawia ściemę policji, że jadą na Słowację. Myślą, że parking jest z gumy. © Kajman

Busiarze mają żer! Przewiozą te tysiące ludzi łamiąc wszystkie przepisy! © Kajman

Przedostajemy się na Słowację a tu cisza i spokój © Kajman

Wjeżdżamy w Tatry Bielskie, jak sama nazwa wskazuje są białe © Kajman

Hawrań pokazał nam się z jeszcze jednej strony © Kajman

Jest bardzo ciepło, trochę podjazdów, ale widoczność jest dobra © Kajman

Pkazuje się piękna panorama Tatr Bielskich © Kajman

Nad górami zaczynają pokazywać się chmury, to dodaje im piękna © Kajman

W Polsce Tatry Bielskie są mniej znane a szkoda © Kajman

Jest tam co prawda mniej atrakcji jak w Tatrach Wysokich, ale za to też mniej ludzi © Kajman

Kierujemy się do Tatrzańskiej Kotliny, to taka miejscowość © Kajman

A końca podjazdu nie widać © Kajman

Przeżyliśmy podjazd, pokazał się nam Spisz © Kajman

Za szczytu można patrzeć i patrzeć i ......... © Kajman

Teraz zacznie się fantastyczny zjazd, różnica wysokości przawie 500 metrów © Kajman

Pokazały się Trzy Korony, czyli zahaczamy Pieniny © Kajman

Tatry idą spać © Kajman

Bo słońce zachodzi nad Babią Górą © Kajman

Dotarliśmy na camping © Kajman

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zdraz

angelino
| 18:26 niedziela, 28 sierpnia 2011 | linkuj Wspaniała trasa, pięć krain .... Dołączam do zazdrośników :-)>
robd
| 08:38 niedziela, 28 sierpnia 2011 | linkuj Dawno nie komentowałem, teraz sporo do nadrobienia.
Przepiękna trasa, cudne widoki.
benasek
| 06:53 czwartek, 25 sierpnia 2011 | linkuj Oglądając takie relacje, uzmysławiam sobie, jak bogaty jest nasz kraj w piękne krajobrazy.
krzara
| 04:41 środa, 24 sierpnia 2011 | linkuj Oglądają czułem się jakbym z Wami jechał. Super.
sikorski33
| 07:05 wtorek, 23 sierpnia 2011 | linkuj Pewnie po takich górach to człowiek zmorduje się jeżdżąc na rowerze.Ale przepiękne widoki to nagradzają:) Za foty piona!
wolfik
| 05:55 wtorek, 23 sierpnia 2011 | linkuj Forma komiksowa fajna, tylko brakuje dymków z napisami:)
alistar
| 20:06 poniedziałek, 22 sierpnia 2011 | linkuj Po prostu pięknie! (Oprócz tego tłoku ludzkiego i samochodowego...)
"Formę komiksową" bardzo dobrze się i czytało i oglądało :)
mich
| 17:41 niedziela, 21 sierpnia 2011 | linkuj Piękne zdjęcia, gratuluję wycieczki, muszę tu częściej zaglądać, bo widzę, że warto. Pozdrawiam :)
Ilona | 09:05 niedziela, 21 sierpnia 2011 | linkuj Pozazdrościć kondycji, bogata wycieczka w podjazdy i niesamowite widoki. Pozdrawiam
este
| 20:51 sobota, 20 sierpnia 2011 | linkuj Ładny ptaszek, ale wg mnie to raczej orlik krzykliwy i do tego mlody. Orzeł przedni ma większą plamę na tyłku. Co by jednak nie powiedzieć ujęcie swietne, widać prawie każde piórko.
srk23
| 05:36 sobota, 20 sierpnia 2011 | linkuj I tak powinno się spędzać urlopy, następnym razem gdy będę w górach biorę rower (przepiękne zdjęcia).
surf-removed
| 00:26 sobota, 20 sierpnia 2011 | linkuj Z powodu tłoku w Zakopcu i okolicach, od wieków tam nie bywam, natomiast Tatry od Strony Słowacji mam obchodzone i objeżdzone bardzo dokładnie, szkoda tylko, że ta potworna wichura z przed kilku lat zrobiła spustoszenie i zmieniła krajobraz
Nefre
| 20:35 piątek, 19 sierpnia 2011 | linkuj Super - urlopik Wam się udał- do pozazdroszczenia:)))
wojtas71
| 20:02 piątek, 19 sierpnia 2011 | linkuj Tutaj bardzo ładnie i cicho ;) nie to co u Nas, kupa ludzi i samochodów...przejść się nie da, a co dopiero przejechać nawet rowerem :S
Pozdrowerek :)
DaDasik
| 09:05 piątek, 19 sierpnia 2011 | linkuj Ten duży wróbel, to raczej orzeł przedni... Nasz największy ptak drapieżny ;]
A Pieniny, to moje rodzinne strony :)
wolfik
| 06:15 piątek, 19 sierpnia 2011 | linkuj Też macie wrażenie, że w Czechach i Słowacji żyje się wolniej?:)
czecho
| 21:30 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj Świetnie planujecie trasy, tak by było na nich mnóstwo atrakcji i pięknych widoków.
Ta ilość samochodów, w rejonie drogi na Morskie Oko, przypadająca na metr kwadratowy jest przerażająca.
funio
| 20:47 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj Sorry,ale to emocje:)
| 20:45 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj O kurza twarz!-zajebiście!!!:)))
pioter50
| 18:04 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj No to tym razem i dystans zacny i podjazdów ogrom.Fotki rewelacyjne.Z tymi samochodami tooo...lepiej nic nie napiszę.
miciu22
| 17:39 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj Ulalala, ale trasa. Miło jest popatrzeć na znajome widoki.
tunislawa
| 15:56 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj po prostu rewelacja !!! Kocham Tatry , ale właśnie te tłumy w dzisiejszych czasach mnie przerażają ....ale dobrze ,że w Bielskich jest spokój .... Podziwiam kondychę ! takie podjazdy to wyzwanie ...no i super ,że tak razem macie wspólną pasję :)))
shem
| 15:44 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj Tą wycieczką przeszliście samych siebie :-)
Jak się wybiorę w te rejony to skorzystam z tych wpisów jak z przewodnika.
rowerzystka
| 15:06 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj Cudowny ten Wasz urlop, tylko pozazdrościć. Nie wiem, czy zdołałabym pokonać te wszystkie podjazdy, dlatego wielkie gratulacje dla Was. Dziękuję za piękne fotorelacje, miło było śledzić Wasz pobyt w górach :))
grigor86
| 14:13 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj Kiedyś jak będę miał żonę to też tak będziemy zwiedzać Polskę jak Wy :-)
Janusz507
| 13:33 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj Piękne fotki,ale wszystko co dobre ma swój koniec :)
ewcia0706
| 12:51 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj piękna wycieczka..piękne fotki...piekna kondycja...tylko te tłumy "niepiękne"...:(
uluru
| 11:43 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj Piękna wycieczka, relacja i zdjęcia :) tam jest naprawdę ślicznie i muszę się przyznać że nie wiedziałam, że są Tatry Bielskie..
koniecznie muszę ponownie odwiedzić góry :]
graty za pokonanie tylu podjazdów :)