Czeski prysznic

Niedziela, 29 sierpnia 2010 • dodano: 29.08.2010 | Komentarze 11

Ranek był pochmurny, ale wydawało się, że może się rozpogodzić. Wybieramy się z Elą do Czech. Mamy tam bliżej niż na Słowację a jakoś tak traktujemy ten kraj po macoszemu.
Rowery zapakowane na bagażnik i ruszamy do Cieszyna.

Zlało nas potężnie © Kajman

Kiedy przyjechaliśmy na miejsce wyszło słońce. Zaczynamy zwiedzanie od cieszyńskiego rynku. Jest tam informacja turystyczna. Mam nadzieję, że kupię tam jakieś mapy czeskiej części. Niestety niczego interesującego tam nie ma.

Cieszyński rynek © Kajman

Jedziemy na drugą czyli czeską stronę miasta, może tam kupimy mapy. Chcemy zrobić koło przez Karvinę i Orlową. Zaczyna się robić ciepło. Słoneczko dalej pięknie świeci:)

Tu kiedyś była granica © Kajman

Rynek po czeskiej stronie Cieszyna © Kajman

Gdy wyjeżdżamy z miasta w stronę Karviny zaczyna się mocno chmurzyć. Po chwili zaczyna lać i temperatura spada do 9 stopni. Próbujemy przeczekać ulewę na przystanku autobusowym. Niestety, wygląda na to, że będzie lało długo. Zapada ciężka decyzja. Wracamy do auta:(
Na stacji benzynowej kupiliśmy mapy. Następnym razem lepiej się przygotujemy i pojedziemy jak będzie lepsza pogoda.

Strunienie wody na cieszyńskim bruku © Kajman

Kategoria Czechy

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa alawe

shem
| 23:05 poniedziałek, 30 sierpnia 2010 | linkuj Czasem i tak bywa... Jeszcze się nazwiedzacie :-)
codeisred
| 21:08 poniedziałek, 30 sierpnia 2010 | linkuj na tej bylej granicy bylem na 3-4 godziny przed jej likwidacja. celinicy do ostetnich chwil chcieli dowody osobiste:)
benasek
| 13:23 poniedziałek, 30 sierpnia 2010 | linkuj Ostatnio przejezdzalem przez Cieszyn i chcialem ta starowke zobaczyc, a tu popatrz, Kajman fotki zrobil i sobie mozna na BS obejrzec!
Pozdrawiam
vanhelsing
| 09:25 poniedziałek, 30 sierpnia 2010 | linkuj Szkoda, że wycieczka się nie udała. Ta pogoda teraz rzeczywiście daje w kość, przelotne opady pomieszane ze słońcem kuszą, żeby gdzieś pojechać.
Kajman
| 09:16 poniedziałek, 30 sierpnia 2010 | linkuj Ilona:- Mam taką nadzieję, jak tylko będzie jakiś ładny weekend:)
Ilona
| 21:49 niedziela, 29 sierpnia 2010 | linkuj A u nas tylko chwilę padało, szkoda tyle zachodu i deszcz wszystko popsuł. Z drugiej strony jest szansa, że ta trasę zrobimy razem:)
sikor4fun-remove
| 19:29 niedziela, 29 sierpnia 2010 | linkuj Teraz role się odwróciły :D U mnie słoneczko i sucho ! :] A u was w wpisie deszcz :D
Ba ;/ Natura zmienną jest :P
Pozdrawiam.
robin
| 19:10 niedziela, 29 sierpnia 2010 | linkuj U nas też było zimno (13stopni) i ledwo 15 km przejechaliśmy jak zaczęło padać, więc dziś miałem na obiedzie dwóch zawodników :-)
Szkoda, że spotkanie nie wyszło, ale stracilibyśmy tylko czas, bo u nas też padało.

Jeszcze będzie ładna pogoda (tak myślę)!

Pozdrawiam
anwi
| 19:06 niedziela, 29 sierpnia 2010 | linkuj W Częstochowie też pogoda nie zachęcała do jazdy. Może następny weekend będzie lepszy :)